Ось ми і успішно вирішили для себе завдання, як злітати в Єгипет на море з двійнятами і при цьому відпочити всією сім'єю. Отже, дано двоє дуже активних дітей - хлопчик і дівчинка майже 3-х років. Умова завдання: добре відпочити. Рішення: сонце, море, три великі валізи з різними потрібними і про всяк випадок речами, плюс гарний настрій.
Над останнім треба починати працювати ще до поїздки і не дозволяти страхам а-ля «о боже, як-же-ми переживемо нічний четирхечасовой переліт!» Заважати вам жити. Тому що, іноді (або майже завжди) не такий страшний чорт, як його малює ваша уява.
Заздалегідь продумавши всі нюанси, ми вибрали переліт туди і назад в денний час, що б не мучити себе і дітей вночі. Але як кажуть ми припускаємо, а Бог має в своєму розпорядженні, за добу до вильоту наш рейс з 14 годин дня перенесли на 3 годині ночі. Тут наша паніка почала знову піднімати свою голову, але ми вирішили, що якщо не можемо нічого змінити, значить потрібно це прийняти. Як страховка втомленим дітям і дорослим, ми взяли з собою дві коляски yoyo.

ПЕРШИЙ ПЕРЕЛІТ :

Переліт до Єгипту пройшов можна сказати добре, незважаючи на те, що виліт був о третій годині ночі.
Інтуїтивно ми вибрали стратегія не класти дітей спати до літака. Ми приїхали в аеропорт заздалегідь, що б діти не заснули в машині по дорозі. У самому аеропорту вогні, магазини і нова обстановка допомогла дітям протриматися майже до першої години ночі в гарному настрої. Правда перед самою посадкою в літак діти були вимучені і примхливі, але заснули на руках за 20 хвилин до вильоту, а прокинулися за півгодини до приземлення. Ми видихнули, перехрестилися і поїхали далі
Єдиний мінус - у доньки боліли вуха при приземленні. Цукерка не допомагала. Але ця неприємність тривала не більше 20 хвилин, тому в цілому на враження від першого перельоту з двійнятами не вплинуло.

Поселення в готель:

Друге заготовлене в дома переживання - «як-с-дітьми-дожити-до-приїзду в-готель-в-14:00?» - це питання вирішилося дуже і дуже добре.
О 8 ранку ми були на місці. Дочка знову заснула ще в автобусі по дорозі в готель. Ось тут нам у великій пригоді коляска!
Знаючи про нічний переліт, ми взяли з собою дві Yoyo. Тому переклали нашу сплячу красуню в коляску і прекрасно подорожували по території готелю в очікуванні свого поселення.
Хлопчик наш виявився більш витривалим і не вирушав в кіностудію снів аж до 12-ї години дня, встигнувши за цей час поїсти в ресторані, купатися в басейні і взагалі розібратися, що відбувається тут без нього. А заснув він уже в ліжку.
Поселили нас набагато раніше обіцяного часу (тут як пощастить, але трохи на ситуацію може вплинути невелика купюра американського виробництва). Об 11 годині ми вже відкрили двері не тільки в готельний номер, а й назустріч нашому відпочинку.
Перший день пройшов трохи зім'ято, так як порушений режим сну  і втома від перельоту давали про себе знати. О 18.00 дочка заснула знову. І ми знову з коляскою гуляли з нею до вечора. Син здався через годину. Діти прокинулися вже в 7 ранку наступного дня. Урра, ми знову живемо за графіком, що несказанно важливо для морального здоров'я батьків двійнят

Відпочинок на морі:

Сам відпочинок протікав добре. Погода була моя: тепло, але не дуже жарко. А в порівнянні з новинними зведеннями про снігових заметах в Києві, це було райськи прекрасно!
Діти були в захваті, що на вулицю не треба надягати всі ці громіздкі зимові комбінезони, чоботи, шапки, а можна просто, як влітку, бігати босяком в футболочках. До речі, про футболочки. Нам їх знадобилося багато, також як і плавок, трусиків, шортів, сарафанів. А ще купальні костюми, кілька панамок на кожного, переносний горщик, іграшки для пляжу і купання, ну і одяг на вечір.
На море було нескладно, діти багато гуляли і купалися, в обід і ввечері легко засипали.
Єдина складність - це було харчування. Багато незвичній їжі не викликало у моїх дітей ентузіазму. Але ми пристосувалися: вибирали щось просте і знайоме. Ще я собою я взяла молочні каші в банках на перший час. І нам вони стали в нагоді.
Також у нас є була аптечка, в якій було все, або майже все. Але, на щастя, це майже все ми благополучно відвезли з собою назад. Придалися тільки тобродекс (у дочки почався гнійний коньюктевіт), і син один день скаржився на біль в животі.
Однією з неприємностей, яка доставляла чимало клопоту були комарі, І мої солодкі білошкірі діти за три доби перетворилися в плямистих оленів. Нічого привезене з України від комарів не допомагало, нам довелося купити кошти місцевого виробництва і наші діти потроху почали набувати свій колишній мімішний вид

Повернення додому:

Переліт назад вже не виглядав так лякаюче, як в перший раз. Тим більше, що виліт був не вночі, а все-таки в 9.00 ранку. Ми взяли таксі від готелю в аеропорт, щоб дати дітям поспати на годину довше.
Дочка в літаку заснула на 1,5 години, сина довелося розважати. У нас з собою були мультики, наклейки, пластилін і трохи їжі. Пару раз прогулялися з ним по салону. Але, щоб він не розібрав літак до приземлення, довелося на чотири години перекваліфікуватися в аніматора-клоуна. В цілому люди на нас не скаржилися, що вже добре.
Пам'ятаючи про проблему з вухами, при посадці давала дочки пити воду кожні 2-3 хвилини. І на цей раз все пройшло чудово.
Син неабияк виснажився, і просто виключився в автомобілі по дорозі додому, правда уникнути істерики з приводу одягання куртки і шапки не вдалося, дитина не могла зрозуміти як може на вулиці бути холодно. Вдома ми його переклали в ліжечко, і він мирно проспав пару годин. Всіх поклала спати ввечері о 21.00 знову не збившись з графіка.
За підсумком з речей, які ми брали з собою і нам не знадобилися:

книги - для дітей було занадто багато активностей, а в хвилини спокою вони спали;

якщо не передбачається нічний переліт, коляску можна не брати.

багато взуття, нам потрібно було кілька на день і пара на вечір.

Дуже знадобився термос, який ми взяли випадково. Так дітям ми розділяли обід на дві частини, тк вони не звикли їсти за раз перше, друге і компот.

Завжди добре повертатися додому. Ось тільки якби ще вдалося захопити з собою трохи літа, було б зовсім чудово.